wtorek, 11 kwietnia 2017

DIY Wielkanocne. Proste sposoby, aby umilić święta.

Święta Wielkanocne coraz bliżej! Macie już pomysły na pyszne dodatki lub śliczne ozdoby, aby upiększyć świąteczny stół?

Jestem przekonana, że można takie foremki znaleźć na aliexpress.com lub wish.com wyglądają obłędnie, na pewno wszystkie dzieci jadłyby takie jajeczka ze smakiem. Dorośli pewnie też.  Źródło


A może skarpetkowe króliczki? Dla mnie wyglądają obłędnie! Jeśli masz kreatywne dzieci lub chcesz jakiemuś brzdącowi dać zajęcie na święta, to myślę że te króliczki są idealnym rozwiązaniem. źródło


Proste a efektowne.

Jeśli już jesteśmy przy króliczkach, to mam jeszcze inne do pokazania, które są bardzo prościutkie do wykonania, a wyglądają całkiem ładnie. źródło
 Świetna ozdoba na świąteczny stół.
Teraz coś dla prawdziwych smakoszy elegancji i pięknego wystroju. Niesamowite co można zrobić ze skorupek po jajkach! źródło

Białe jajka zazwyczaj można znaleźć na różnego rodzaju targach (inaczej trudno w sklepie przekładać z pudełka do pudełka;-)).
Jak Święta Wielkanocne, to muszą być i jajka. Co powiecie na faszerowane a'la kurczak
Niestety coś mi się zepsuło, więc jeśli chcecie wiedzieć o co mi chodzi, to popatrzcie TU
albo TU 
i jeszcze TUTAJ 
Wszystkie te rzeczy są proste i bardzo ładnie będą prezentować się na świątecznym stole. Czas wziąć się za poszukiwania potrzebnych rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz