sobota, 25 lutego 2017

Peeling cukrowy Barwy Harmonii- recenzja.

Ostatnio na urodziny od przyjaciółki dostałam kilka kosmetyków. Nie za bardzo miałam czas, aby je przetestować, aż do wczoraj. Wiem, że recenzja po jednym użyciu może nie być do końca obiektywna, ale powiem szczerze, że nie mam wątpliwości co do kosmetyku Barwy Harmonii Sugar Peeling Energizing z firmy Barwa. To jest hit.

Zapach ma bardzo ładny, aczkolwiek długo nie utrzymuje się na skórze.
Ogólnie wydaje się bardzo wydajny, niewielka ilość starcza na dużą powierzchnię ciała.
Konsystencja jest bardzo delikatna, drobny cukier, który rozpuszcza się w odpowiednim tempie.
Co to oznacza? Nie rozpuszcza się od razu, ale po kilku kolistych ruchach wyraźnie się wchłania (nie wiem czy faktycznie tak jest, ja mam takie odczucie, a to wszystko po minucie masażu), mogę stwierdzić, że z nudów nie umrzesz.


Skóra po peelingu Energizing Barwy jest wyraźnie delikatniejsza, miękka i gładka. Na opakowaniu jest napisane, że w razie potrzeby spłukać ciało wodą, aby zmyć resztki cukru, jednak to jest raczej formalność, tak "na zaś", a nie z potrzeby.

Po polaniu ciała wodą czujesz się tak, jakbyś była wysmarowana szybko wchłaniającym się balsamem do ciała. Nie wiem jak długo utrzymuje się tak wyraźny stan, ponieważ po nie całej godzinie poszłam spać, ale następnego dnia miałam wrażenie, że ciało jest inne, w lepszej kondycji.

Z racji tego, że mój Peeling Energizing Barwy Harmonii dostałam, nie znana była mi cena. Poszperałam w sieci i znalazłam ceny ok. 29zł za 250ml.
Myślę, że cena warta jest swojego działania, tym bardziej, że peelingu nie robi się codziennie, więc wystarczy na długo.

Barwy Harmonii Sugar Peeling Energizing, to idealny pomysł na prezent, serio.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz