poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Moda na buty z Anglii. W czym oni chodzą?

Dwutygodniowe wakacje w Anglii pozwoliły mi na przypatrzenie się nadchodzącej modzie lub potwierdzenie co można sobie kupić, ponieważ nie wyjdzie tak szybko z mody.

Ogólnie szaleństwo. Latałam z telefonem po sklepach udając, że czytam smsy, pykałam fotki i czekałam, aż ktoś mi zwróci uwagę. Miałam dużo szczęścia, nikt mi nic nie powiedział.

Jeśli myślicie, że wszystkie buty jakie widziałam były śliczne mniej więcej jak te:

To jesteście w błędzie.
Niestety jestem osobą, która ciężko reaguje na zmiany modowe, ale to co widziałam, to dla mnie horror. Zatem zaczynajmy:

FUTRZAKI

Macie nawet koraliki w gratisie. Widziałam już osoby w Polsce, które w takich cisną i powiem szczerze, że dla mnie to wygląda jak kapcie.Takie po kąpieli.
Tu macie pudrowy róż- to on króluje na angielskich salonach i powiem szczerze, że ten kolor podbił moje serce.

Kolory mogą być przekłamane, ale czy to ważne?

PIERZAKI
Nie wiem dlaczego zrobiłam tylko jedno zdjęcie, widziałam ich mnóstwo...

INNE CUDA
Wszystko jest pięknie kolorowe i takie... zwracające uwagę...




Tam są jeszcze jedne pierzaki chyba... ślicznoty :-)


Pseudo HAFTY
Dla mnie całkiem spoko.


Inne, normalne, fajne buty:


Jak widziałaś już takie w Polsce, spodobały Ci się, a nie wiesz czy je kupić, to kup. Zapewne już niebawem będą u nas hitem lata i nie tylko.

3 komentarze:

  1. Futrzaki są teraz bardzo modne, nawet po ulicach dziewczyny w takich śmiało chodzą. ale ja też zdecydowanie wolę buty takie jak te https://butymodne.pl/damskie-na-obcasie-c531.f134.html szczególnie w takich dobrych cenach jak są. I jakość super do tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kategoria inne cuda najbardziej do mnie przemawia. Największy wybór i chyba najbardziej kolorowo. Coś z pewnością tam dla siebie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo modne i ciekawy wybory. Warto popatrzeć na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń