środa, 12 kwietnia 2017

Pomysł na szybki tort, gdy nie macz czasu.

Ostatnio postanowiłam zrobić niespodziankę siostrze i zrobić dla niej urodzinowy tort. Ogólnie nie znam mojego piekarnika, a o czas też było ciężko, więc skorzystałam z gotowych produktów. Tadam!


Kwota jaką zapłaciłam za całość jest naprawdę niewielka, w cukierni takiego nie kupisz ;-)
Drugi raz w życiu miałam styczność z gotowymi blatami. Pierwsze jest straszne, wspomnienie z młodzieńczych lat, ale to temat na inna historie.


Każdą część spodu nasączyłam przegotowaną wodą z cytryną i zapachem do ciasta (pomarańczowym). Na dno poszła bita śmietana i dżem truskawkowy. Druga warstwa miała być z dżemem jabłkowym, ale nie wyszło, więc pokruszyłam kawałki białej czekolady o smaku karmelowym z kawałkami orzeszków (pychota!) i standardowo bita śmietana.


Na wierzch poszła reszta bitej śmietany, rozpuszczona czekolada (nie tak miała wyglądać, ale smakowała super) oraz gwiazdki z dzieciństwa.


Ciasto smakowało przepysznie, aż sama byłam w szoku, niespodzianka udana! 
Czas wykonania to ok 35 minut.
Idealne, gdy nie masz czasu na pieczenie lub są święta, a Ty chcesz podać coś w miarę świeżego bez siedzenia w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz