środa, 15 marca 2017

Książka "Nigdy nie zapomnieć" - recenzja.

Ostatnio z wielką fascynacją czytałam książkę pod tytułem "Nigdy nie zapomnieć". Jest to kryminał, ale bardzo lekki, zero nieprzyjemnych, drastycznych "scen". Osobiście książka bardzo mi się podobała, a otrzymałam ją w prezencie ze strony lubimyczytac.pl - mój wygrany konkurs!

Co mnie urzekło w książce "Nigdy nie zapomnieć"?

Było w niej poruszone kilka wątków takich jak  
spełnianie marzeń pomimo olbrzymich przeciwności losu, 
odpowiedź na pytanie "Dlaczego warto wyznaczyć i zapisać cele życiowe?"
nieporozumienia związane z rasizmem i uprzedzeniami - w bardzo ładny i delikatny sposób
pokazane zostało ile można wmówić człowiekowi.

A poza tym dochodzi niewiarygodne zakończenie i wątpliwości jakie się nasuwają w trakcie czytania całej książki.

Wierzysz bohaterowi, wydaje się miły lecz zaczynasz wątpić... we wszystko. Nawet w swoje osądy.
To przecież jest nie możliwe, zaufałeś, ale się pomyliłeś... czy aby na pewno?

Jeśli lubisz tajemnice, a czytanie to Twoja pasja, polecam książkę "Nigdy nie zapomnieć". Warta przeczytania jako lekki kryminał.

Polecam także wziąć udział w konkursach ze strony lubimyczytac.pl książki nie są tanie, a dla moli książkowych to idealne rozwiązanie.

I conajlepsze, można ich wygrać naprawdę dużo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz