sobota, 17 września 2016

Pas neoprenowy, czy spala tłuszcz?

Dużo osób zadaje sobie pytanie czy pas neoprenowy spala tłuszcz?

Cóż, szczerze powiedziawszy to nie, pas neoprenowy nie spala tłuszczu.

Więc o co ten cały szum?
Ponieważ może on wspomagać spalanie tłuszczyku na brzuchu, ale tylko wtedy, gdy intensywnie w nim ćwiczysz. 
Nie, nie dlatego, że ma takie właściwości, ale dlatego że właśnie ćwiczysz.

Bez sensu co?
Też nie.
Pas neoprenowy ma kilka plusów:
  • spłaszcza brzuszek, ponieważ wypacasz więcej wody tam gdzie go umieścisz, wystarczy że będziesz w nim ćwiczyć kilka dni a zobaczysz różnicę,
  • stabilizuje organizm, ktoś kto ma schorzenia kręgosłupa (szczególnie kifozę) w tym pasie będzie trzymał lepszą postawę, skoro sztywny jest odcinek lędźwiowy, to bardziej pamięta się o innych częściach kręgosłupa,
  • wspomaga pracę mięśni brzucha, ponieważ te partie powinno się ćwiczyć na wciągniętym, napiętym brzuchu, a pas neoprenowy "samoczynnie" doprowadza do spinania danych części. Brzuch staje się twardszy, a o to przecież chodzi.
Minusy?
Ściskanie wewnętrznych narządów, to chyba nigdy nie będzie zdrowe, ale myślę że w małych dawkach nie zaszkodzi.

Który pas neoprenowy wybrać, to jest dopiero dylemat.
Ja miałam do czynienia z trzema rodzajami (jak na zdjęciu).

Pas nr. 1 lewy górny róg:
Jest lekki i cienki, dobrze się w nim poci, nie trzeba się martwić że coś jest nierówno zapięte.
Jednak nie ma regulacji, jaki kupisz taki będzie, nawet jak schudniesz. I weź go ściągnij po treningu, tak aby majtki zostały na miejscu.

Pas nr. 2 prawy górny róg:
Cięższy niż nr. 1, ten jest  bardziej stabilizatorem na plecy, ale pokrywa cały brzuch. Fajnie się go zakłada, bo ma rzepy z przodu, czyli to samo ze ściąganiem. Jak dla mnie minusem jest wielkość i nie wymiarowość.

Pas nr. 3 dół:
Średnio się go zakłada, ja na początku prosiłam ludzi, aby mnie w nim zapięli, bo nie mogłam trafić rzepą. Często właśnie ta rzepa trafia mi gdzieś na środek pleców, czyli ćwiczenia w leżeniu są średnio przyjemne. Plusem jest ściąganie po treningu oraz grubość materiału.

Każdy na pewno znajdzie odpowiedni pas neoprenowy dla siebie, tylko dobrze wiedzieć czego się szuka.
Polecam i powodzenia w zakupach!

Ach i jeszcze jedno, można je już kupić od 15 zł!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz