poniedziałek, 9 stycznia 2017

Czy warto brać udział w konkursach?

Zanim zaczęłam się zastanawiać czy warto brać udział w konkursach, wzięłam udział 4 może 5 razy w takim przedsięwzięciu. Nie miałam weny, więc dałam sobie spokój.

Aż w końcu natrafiłam na pewien post na blogu aniamaluje.com #aniamaluje w którym autorka zachęcała do brania udziału w konkursach. Akurat w tym czasie pracowałam w firmie, w której miałam mnóstwo czasu i mało obowiązków. Stwierdziłam, że spróbuję, nic nie stracę, a może coś zyskam?

Wygrałam, owszem, nawet nie raz!

Najczęściej miłą wiadomość o wygranej czytam na stronie lubimyczytac.pl mam od nich niezłą kolekcję książek, a nowe konkursy są prawie codziennie! Zobacz konkursy.

Na stronie filmweb.pl wygrałam raz, jednak dla mnie te konkursy zazwyczaj są trudne. Trzeba mieć pojęcie o starym kinie, lub poważnych filmach.

Raz udało mi się zostać ambasadorką firmy Adidas, nawet jest mój instagram na TEJ stronie. Do przetestowania dostałam antyperspirant i żel pod prysznic (po jednej sztuce damski, a także męski). Kosmetyki bardzo mnie cieszą.

Moja opinia brzmi: tak, warto brać udział w konkursach. Ja najczęściej szukam czegoś ciekawego na stronie www.sledzimykonkursy.pl
Warto sprawdzić!

Czego się nauczyłam? Pilnuj terminów! Pierwsza moja wygrana, to książka i zestaw kosmetyków. Nie odebrałam, ponieważ miałam bardzo dużo rzeczy do zrobienia i zupełnie mi wyleciało z głowy sprawdzenie czegokolwiek. Później wygrałam kosmetyki, nie dostałam ich, ponieważ maila zwrotnego wysłałam 3 godziny za późno, bardzo mi było żal ;-)
Zazwyczaj masz czas od 3 dni do 2 tygodni po zakończeniu konkursu, na wysłanie maila zwrotnego z adresem. Częściej jest to od 3 do 7 dni. Musisz tego pilnować, bo nie ma przepuść, nic nie dostaniesz.

Druga sprawa, to czytanie regulaminu. Zanim cokolwiek wyślesz, najpierw chociaż "po łebkach" ogarnij, czy nie masz do zapłacenia 50 zł za udział w konkursie, albo zrzekasz się wszystkich praw autorskich, lepiej wiedzieć zawczasu, żeby nie było niespodzianki.

Co zrobić, aby wygrać w konkursie? Najważniejsza jest cierpliwość. I nie można się poddać. Wygrałam kilka różnych rzeczy, poświęciłam na to mnóstwo czasu, czasem nawet po 8h w pracy siedziałam i szukałam fajnych konkursów.

Kilka razy się udało, a radość z odebranej paczki jest bezcenna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz