niedziela, 13 listopada 2016

Czekoladowy deser- szybki i mało słodki jeśli chcesz.

Jeśli lubisz czekoladowe desery, to mam coś co może Ci posmakować. Wymyśliłam go sama "na szybko". Możliwe że już taki istnieje, ale nie korzystałam z żadnego przepisu gdy go robiłam, ponieważ chciałam się tylko pozbyć pewnych produktów, a wyszło całkiem smacznie.

Składniki:
- gorzka czekolada
- pół serka marscapone
- żurawina
- orzechy laskowe
- inne suszone owoce (banany, morele, rodzynki) jeśli masz ochotę.

Deser możesz zrobić dosłownie w 5 minut.
Wystarczy, że rozpuścisz gorzką czekoladę w kąpieli wodnej (zostaw część i pokrusz- dodasz ją na koniec), zmieszasz z serkiem marscapone i dosypiesz dodatki typu żurawina (dodaje słodkości) i wszystko na co masz ochotę, w tym resztę czekolady.

Możesz taki deser zjeść w postaci ciepłej, lub wstawić do lodówki na pół godziny.
Smaczne, szybkie, trochę tłuste przez serek, ale nie takie nie zdrowe, jak typowe sklepowe batoniki.
Polecam i smacznego.
Obiecuję: gdy nauczę się robić zdjęcia od razu wszystko będzie wyglądać smaczniej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz