wtorek, 8 listopada 2016

Fajne linki, które mogą Cię zaskoczyć.

Ostatnio wchodząc na komputerze w swoje zakładki stwierdziłam, że mam za dużo zapisanych kart i czas się kilku(nastu) pozbyć. Jednak szkoda mi się zrobiło, że może będzie mi potrzebny "przepis", a ja w czeluściach internetu już tego nie znajdę.

Wpadłam więc na super pomysł, aby wrzucić kilka tych najfajniejszych linków na bloga. Będę mogła do nich wracać w razie potrzeby, a może ktoś też na tym skorzysta? W sumie pomysł do końca nie jest mój, powiedzmy, że ściągnęłam go od pewnej Ani #zpoleceniaaniamaluje ona tak robi i to bardzo fajnie działa.

  • Zacznę od czegoś dobrego do jedzenia. Zdrowo, smacznie i czekoladowo! Gdy zobaczyłam ten przepis nie byłam przekonana, ale smak jest obłędny, składników mało i taki wegański.

    Kliknij tutaj.

  • Teraz coś dla miłośników bielizny. Kojarzycie koronkowe staniki idealne do bluzek z dekoltem i raczej droższe niż tańsze? A co powiesz na to, żeby zrobić go sama? Powiem tyle: prościzna nawet dla tych, co mają dwie lewe ręce.   

    Chcę zrobić stanik sama. 

  • Blog motywacyjny, co prawda niektóre notatki są napisane ostrym językiem, ale generalnie jak ktoś Cię głaszcze po główce i mówi "Skarbusiu, może by coś zmienić w życiu?" Odpowiadasz "Dobra spoko." i wegetujesz dalej. Dopiero gdy ktoś da Ci kopa w cztery litery lub palnie w łeb, stwierdzisz "Ok, ok już zmieniam!" Ps. Możesz mieszkać w raju, jeśli tylko tego pragniesz.

    Dobrze, przeczytam. 

  •  W kobiecej szafie sukienek nigdy dość, zawsze czuć niedosyt, dodatkowo gdy zbliża się impreza, a Ty w swojej ulubionej kiecce byłaś trzy razy, to nie wypada iść po raz czwarty. Generalnie czekam na promocje ten jednej, ale podoba mi się ich ze 40% ze strony poniżej.

    Kocham sukienki!

Właśnie tym sposobem upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu. Pozbywam się fajnych linków z zakładek nie zapominając o nich i może ktoś jeszcze na tym skorzysta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz