poniedziałek, 28 listopada 2016

Torcik Raffaello - łatwy i szybki przepis.


Ostatnio znalazłam w internecie przepis na szybkie ciasto bez pieczenia. Wyglądało obłędnie, więc kilka dni zastanawiałam się jak może smakować.
Aż w końcu pomyślałam: Zrobię Torcik Raffaello samodzielnie, podzielę się smakiem z innymi i spytam o opinię. Postanowione!

Tak, wyszło pysznie. Polecam go ja i trzy inne osoby.

Porcja wystarczy na 4 osoby tak, aby się zapchać, ale nie zasłodzić :-)


Składniki na Torcik Raffaello:

  • 2 paczki andrutów (od 10 do 12 sztuk)
  • 250g serka marscapone
  • 200g śmietany kremówki 30% (jeśli masz czas, chęci i mikser do ubijania) lub 36% (jeśli czasu nie masz)
  • cukier puder lub zwykły (do smaku ok 2 łyżeczki lub więcej)
  • 100g wiórków kokosowych
  • 50g migdałów
  • opcjonalnie mleko w proszku i sok z cytryny
Ukręć śmietanę kremówkę z cukrem, mlekiem w proszku i kilkoma kroplami cytryny (jeśli obawiasz się mdłego smaku), następnie dodaj serek marscapone.
Na wybranym talerzyku lub spodzie ułóż andrut, posmaruj kremem, posyp wiórkami kokosowymi i przyduś następnym andrutem, aż do skończenia składników.
Wierzch posyp posiekanymi migdałami (jeśli masz je w całości) lub płatkami z migdałów i wiórkami kokosowymi jeśli masz ochotę.

Wykonanie całego przepisu trwa około 30 minut, więc nie jest czasochłonny.
Smacznego! 
A tu strona z której ściągnęłam przepis z małą modyfikacją: aniagotuje.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz