niedziela, 18 grudnia 2016

Akcja: Zużyję końcówki kosmetyków do Nowego Roku.

Właśnie postanowiłam stworzyć prywatną akcję "Zużyję końcówki kosmetyków do Nowego Roku". Już czas zrobić trochę miejsca w łazience. Poza tym nie wiadomo co postanowi przynieść w tym roku Święty Mikołaj, może to będzie jakiś kosmetyk?

Co się stało, że taka akcja wpadła mi do głowy?
Malując się rano przed wyjściem stwierdziłam, że mam 5 różnych podkładów, w tym dwa "na wykończeniu". Okazało się, że sprawa z pudrami sypkimi wygląda podobnie, posiadam dwa, w tym jedna końcówka. Dwa tusze do rzęs, jeden ma zawartość w około 10%, 5 szamponów w tym dwie końcówki, 3 balsamy i też jedne z nich to resztka. Zapomniałam o kremie do twarzy, jeden prawie pusty słoiczek i dwa duże.

Na tym przestałam szukać co jeszcze powinnam zużyć, a ciągle odkładam na inny moment. Za każdym razem myślę, że następnym razem wezmę ten, co już jest na wykończeniu i zrobię miejsce na coś innego. Nie robię tego.
Dlatego teraz będzie u mnie akcja: Zużyję końcówki kosmetyków do Nowego Roku. Czasu mam mało 12 dni, a jednak trochę rzeczy się nazbierało, więc od dziś codziennie Day Spa i ładny Make Up.

Może wreszcie uda mi się wejść w Nowy Rok z minimalizmem i tylko potrzebnymi kosmetykami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz