czwartek, 29 grudnia 2016

Postanowienia Noworoczne.

Jestem ciekawa jak wielu ludzi widzi sens w pisaniu postanowień Noworocznych. Wydaje mi się, że słyszy się o tym na każdym kroku, na koniec "starego" roku, ale jednak ile osób bierze to pisanie do siebie?

Przyznam szczerze, że zawsze miałam postanowienie napisać Postanowienia Noworoczne, ale udało mi się zrobić to tylko raz, na rok 2015.
Jakie było moje zdziwienie, gdy przypadkiem mniej więcej pod koniec wakacji okazało się, że ponad połowę z 7 moich zapisanych punktów zdołałam spełnić!

Niektóre postanowienia niestety powinny zostać "przerzucone" na kolejny rok, ale nie zrobiłam takiej listy, a szkoda.
W tym roku mam zamiar zrobić nową listę rzeczy do spełnienia.

Podobno, gdy spiszemy nasze postanowienia/cele/marzenia na kartce, jest większa szansa na ich spełnienie.

Nie wiem jak to działa dokładnie, ale nasz mózg bardziej przyswaja to co "napisał", oczy widzą co chcemy osiągnąć i sami nieświadomie działamy na swoją korzyść.

Czym wcześniej zaczniesz pisać listę tym lepiej, więcej punktów się na niej znajdzie, czyli większa szansa na powodzenie.

Moja lista ma dopiero 7 punktów. Myślę dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz