poniedziałek, 12 grudnia 2016

Odżywka do włosów Inecto Naturals Argan.

Niedawno będąc w sklepie wpadła mi w oczy promocja na odżywki do włosów. Podobno są naturalne, cena podczas zniżki wydawała się spoko. Stwierdziłam że zaryzykuję.

Na opakowaniu jest napisane: "Kuracja do włosów wzbogacona olejkiem arganowym, Intensywnie regeneruje, odżywia i nadaje blasku włosom oraz zapobiega elektryzowaniu się (...) do włosów suchych i bardzo suchych."

Właśnie tak działa na moich włosach, więc ocena ogólna wypada pozytywnie, mam tylko malutkie "ale".


Włosy po zastosowaniu odżywki Inecto Naturals Argan są lekkie, nie obciążone i ładnie odbite u nasady. Myję głowę co drugi dzień, noszę też grzywkę, którą spinam drugiego dnia, po odżywce Inecto Naturals Argan czasami zapominałam, że to jest ten moment w którym powinnam podpiąć włosy.

Ogólna kondycja włosów jest w porządku, są gładkie i błyszczące, prawie sypkie (na moich włosach taki efekt jest prawie niemożliwy).
Odżywka zamknięta jest w tubce, która stoi na korku, więc nie ma żadnego problemu z wyciągnięciem płynu ze środka opakowania.

Moje "ale", to jedynie problem z nakładaniem. Większość odżywek jakie używam zmieniają konsystencję pod wpływem ciepła/tarcia. Wydaje się, że działają swoją delikatnością, są inne w dotyku, a podczas stosowania Inecto Naturals Argan ciągle mam wrażenie, że robi się z niej woda. Wcieram ją we włosy, ale jej na nich nie czuję. Przez to wrażenie chce się nałożyć jej więcej i więcej, przez co może być mniej wydajna.

Cena bez zniżki nie jest zachwycająca jak na 150ml. ale w promocji ok 10zł da się przeżyć.

Zapach jak dla mnie jest "nijaki",  prawie go nie czuć, więc nie powinien nikomu przeszkadzać. Na włosach też się nie utrzymuje, takie uniwersalne cacko.

Trzy różne zdjęcia z trzech tygodni po tej samej odżywce.
 
Ogólnie jestem zadowolona z odżywki Inecto Naturals Argan, pewnie wypróbuje inne rodzaje. Tylko ciągle wydaje mi się, że jeszcze jej nie rozgryzłam tak do końca. Używam jej około 3 tygodni w różnych kombinacjach i na razie działa cały czas tak samo, więc może to tylko złudzenie, że jest niedostateczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz